SAT | POČETAK | KRAJ |
1. | 07:40 | 08:25 |
2. | 08:30 | 09:15 |
3. | 09:20 | 10:05 |
odmor | 10:05 | 10:20 |
4. | 10:20 | 11:05 |
5. | 11:10 | 11:55 |
6. | 12:00 | 12:45 |
7. | 12:50 | 13:35 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Prijava ilegalnog sadržaja na internetu!
(Materijali sa seksualnim zlostavljanjem djece, govor mržnje, rasna i druga diskrimniacija, drugi oblici iskorištavanja djece…)
Besplatan telefon za savjetovanje
0800 606 606
Prijava zlostavljanja putem interneta RED BUTTON
(Žrtva si zlostavljanja ili misliš da se to događa nekome koga poznaješ - brineš što učiniti - Prijavi on line)
Proleksis enciklopedija,
prva hrvatska opća i nacionalna
online enciklopedija na
hrvatskom jeziku.
temelji se na tiskanom
izdanju koje je objavljeno u 11
svezaka od 1999. do 2009. g.
Mrežno izdanje Hrvatske
enciklopedije profesionalno
je uređivana enciklopedija
besplatno dostupna i
komunikacijski otvorena
svojim čitateljima.
Statistika je posebna grana matematike koja se bavi prikupljanjem podataka u svrhu obrade i prikaza rezultata za brojne probleme. Projekt "Prikupljanje, prikazivanje i analiza podataka" provodili su učenici 7.- ih razreda naše škole u sklopu nastave matematike pri obradi nastavne jedinice "Prikazivanje i analiza podataka"
Svaki razred, svaka skupina i svaki učenik dobili su zadatak koji su morali sami napraviti i kasnije ga udružiti s rezultatima ostalih članova. Morali su timski osmisliti anketu, provesti istu na učenicima škole, a zatim dobivene podatke obraditi i na kraju ih prezentirati kolegama u razredu.
U grupama po 4 učenika, učenici su prvo morali osmisliti anketu. Nakon što su pripremili anketne listiće u suradnji s ostalim učenicima svoje škole proveli su ispitivanje učenika od petog do osmog razreda. Dobivene rezultate su potom zajedničkim snagama obradili i prikazali na svojim plakatima.
Učenici su vrijedno i samostalno, prema zaduženju pojedinaca izvršili svoj zadatak, te su svoje radove javno prezentirali u razredu.
U 5.-im razredima glavna tema je bila najomiljeniji nogometni klub. Učenici su mogli odabrati jedan od sljedećih klubova: Barcelona, Real Madrid, Bayern München ili Chelsea. Nakon obrade podataka saznali smo da je među učenicima najomiljeniji klub Real Madrid, a najomraženiji Chelsea, dok su Barcelona i Bayern München na drugom mjestu s jednakim brojem glasova.
U 6.-im razredima učenici su istraživali:
1. Koje voće je učenicima najdraže (banana, jabuka, jagoda, trešnja ili mandarina)
2. Koji je predmet učenicima najomiljeniji (matematika, hrvatski jezik, priroda, engleski jezik ili povijest).
Nakon analiziranja prikupljenih podataka saznali smo da učenici 6.-ih razreda najviše vole prirodu, zatim matematiku, povijest, engleski jezik, te hrvatski jezik. Učenici 6.a razreda najviše vole povijest, učenici 6.b matematiku dok učenici 6.c najviše vole prirodu.
Od voća najomiljenija je jabuka, zatim slijede jagoda i trešnja, pa mandarina i na kraju banana.
U 7.-im razredima saznali smo koji mobitel je najzastupljeniji, te koja je boja među sedmašima najomiljenija. Najzastupljniji je mobitel marke LG, zatim Samsung, Sony Ericsson te sve ostale marke. 7.a razred preferira LG, 7.b razred Samsung dok u 7.c razredu učenici najviše koriste mobitel marke Sony Ericsson.
Rezultati ankete o najdražoj boji su nam pokazali da je uvjerljivo najdraža boja u sedmim razredima zelena, zatim ljubičasta, narančasta te crvena boja.
U 8.-im razredima proveli smo anketu o najdražoj vrsti glaszbe i najdražem piću. Saznali smo da osmaši najviše vole piti Coca-Colu uz zvukove narodnjaka. Odmah nakon Coca-Cole slijedi Sprite pa Fanta, a što se tiče glazbe Rock, zatim Pop, R`n`B i ostale vrste glazbe.
Radove i proces analize podataka naših malih statističara možete pogledati u foto galeriji.