SAT | POČETAK | KRAJ |
1. | 07:40 | 08:25 |
2. | 08:30 | 09:15 |
3. | 09:20 | 10:05 |
odmor | 10:05 | 10:20 |
4. | 10:20 | 11:05 |
5. | 11:10 | 11:55 |
6. | 12:00 | 12:45 |
7. | 12:50 | 13:35 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Prijava ilegalnog sadržaja na internetu!
(Materijali sa seksualnim zlostavljanjem djece, govor mržnje, rasna i druga diskrimniacija, drugi oblici iskorištavanja djece…)
Besplatan telefon za savjetovanje
0800 606 606
Prijava zlostavljanja putem interneta RED BUTTON
(Žrtva si zlostavljanja ili misliš da se to događa nekome koga poznaješ - brineš što učiniti - Prijavi on line)
Proleksis enciklopedija,
prva hrvatska opća i nacionalna
online enciklopedija na
hrvatskom jeziku.
temelji se na tiskanom
izdanju koje je objavljeno u 11
svezaka od 1999. do 2009. g.
Mrežno izdanje Hrvatske
enciklopedije profesionalno
je uređivana enciklopedija
besplatno dostupna i
komunikacijski otvorena
svojim čitateljima.
Učenici sedmih razreda sudjelovali su u terenskoj nastavi 17. listopada prilikom koje su posjetili Zagreb, točnije Botanički vrt, Kazalište Trešnja, Hrvatski školski muzej i Bundek.
Učenici su obilaskom Botaničkog vrta upoznali rijetke i neke poznatije biljne vrste. Uživali su u prirodnoj vegetacijskoj oazi u samom centru glavnoga grada Zagreba.
Učenici su nakon obilaska Botaničkog vrta uputili se pješice do zagrebačke katedrale. Putem su se upoznali s Glavnim željezničkim kolodvorom, Trgom bana Josipa Jelačića te Gornjim gradom.
Učenici su sudjelovali u programu "O kazalištu u kazalištu" kojeg provodi Gradsko kazalište Trešnja. Prilikom dvosatnog program učenici su upoznali rad glumaca "na daskama koje život znače" te su i sami iskusili svjetla pozornice. Od podruma pa do tavana provele su nas simpatične voditeljice pa smo bogatiji za jedno kazališno iskustvo.
Nakon kazališta posjetli smo Hrvatski školski muzej koji nam je pružio pregršt artefakata iz povijesti hrvatskog školstva. Učenici suvremenog sustava odgoja i obrazovanja nisu pojmili kako je to zapravo u prošlosti bilo. Zorno nam prikazavši učionicu kakva je nekad bila, klupe u kojima se sjedilo, pločice na kojima se pisalo te na kukuruzima na kojima se klečalo, učenici su pomno popratili izlaganje kustosica muzeja. Prilikom posjeta, upoznali smo i Elizabetu Serdar, muzejsku pedagoginju koja je autorica jednog teksta iz čitanke učenika petih razreda.
Nakon ugodnog i poučnog dana, uputili smo se u park Bundek i objedovali u obližnjem McDonaldsu.