SAT | POČETAK | KRAJ |
1. | 07:40 | 08:25 |
2. | 08:30 | 09:15 |
3. | 09:20 | 10:05 |
odmor | 10:05 | 10:20 |
4. | 10:20 | 11:05 |
5. | 11:10 | 11:55 |
6. | 12:00 | 12:45 |
7. | 12:50 | 13:35 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Prijava ilegalnog sadržaja na internetu!
(Materijali sa seksualnim zlostavljanjem djece, govor mržnje, rasna i druga diskrimniacija, drugi oblici iskorištavanja djece…)
Besplatan telefon za savjetovanje
0800 606 606
Prijava zlostavljanja putem interneta RED BUTTON
(Žrtva si zlostavljanja ili misliš da se to događa nekome koga poznaješ - brineš što učiniti - Prijavi on line)
Proleksis enciklopedija,
prva hrvatska opća i nacionalna
online enciklopedija na
hrvatskom jeziku.
temelji se na tiskanom
izdanju koje je objavljeno u 11
svezaka od 1999. do 2009. g.
Mrežno izdanje Hrvatske
enciklopedije profesionalno
je uređivana enciklopedija
besplatno dostupna i
komunikacijski otvorena
svojim čitateljima.
Učenici 3. a razreda na satu Likovne kulture i Satu razrednika obilježili su dva zanimljiva dana - Svjetski dan audiovizualne baštine (27.10) i Svjetski dan animiranog filma (28.10.).
Izradom plakata o svom omiljenom i simpatičnom znanstveniku, profesoru Baltazaru, učenici su pozvali djecu i sve zainteresirane da gledaju animirane filmove o profesoru Baltazaru.
U radu su koristili kombiniranu tehniku (gvaš i flomastere) pridajući najveću pažnju stupnjevanju boje.
Pogledali su i jednu od 59 snimljenih epizoda u profesoru Baltazaru te zajedno sa učiteljicom Nikolinom Grdić proveli kratku sadržajnu analizu.
Na kraju, učenici su procijenili svoju uspješnost u radu uz pomoć liste za samoprocjenu te osvijestili važnost i utjecaj animiranog filma kao edukativnog medija, a pritom se i dobro zabavili.